Searching...
12 mai 2014

Termoizolatie Mansarda

Termoizolatie de mansarda cu vata minerala. 
Sistem compus din: vata minerala in dublu strat (10+10 cm), profile rigips, bride, bariera vapori, rigips.
Schema sistemului Isover mai jos.

Izolatia intre capriori, direct sub astereala. 10 cm de vata minerala dispusa longitudinal. 
Pentru sustinerea temporara am folosit sarma galvanizata.


Mai sus se observa grosimea capriorilor, implicit a stratului de vata minerala.


Peste izolatia longitudinala dintre capriori am adaugat inca un strat de 10 cm de vata minerala, de data aceasta dispusa transversal pentru a reduce puntile termice. In pasul urmator am fixat de capriori profilele CD60 pentru rigips, cu ajutorul bridelor multiple. Ulterior am inceput prinderea foliei antivapori aluminizata cu ajutorul unei benzi autoadezive dubla fata.


Dupa prinderea foliei am etanseizat-o cu banda adeziva lata.


Prinderea placilor de rigips.




0 comments:

Trimiteți un comentariu

 
Back to top!